مهندسی صنایع (تولید-ایمنی- سیستم) - بانک مقالات فارسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]

 4 بانک مقالات فارسی  3


بهتر کردن عملکردویندوز ایکس‌پی (دوشنبه 88/1/31 :: ساعت 5:27 عصر )

بهتر کردن عملکردویندوز ایکس‌پی

یک نرم‌افزار تسهیلاتی که می‌تواند به شما کمک کند ویندوز ایکس‌پی خود را در بهترین حالت آن تنظیم کرده و به پشتوانه‌ی آن دست به یک خانه‌تکانی اساسی بزنید. این نرم‌افزار می‌تواند سرعت سیستم شما را افزایش داده ، امنیت آن را بالاتر ببرد، و خلاصه یک ویندوز ایکس‌پی قبراق و تن‌درست تحویل‌تان دهد.

این نرم‌افزار خوش‌ترکیب و مؤثر دارای بیش از 30 مؤلفه‌ی جداگانه است که هر کدام از آن‌ها برای بهینه‌سازی یکی از اجزای داخلی ویندوز ایکس‌پی به کار می‌روند. برای بازدید از سایت رسمی آن می‌توانید از این ‌محل بازدید فرمایید. برای محک‌زدن این نرم‌افزار 5 مگابایتی هوشمند نیز کافی است به ادامه‌ی متن تشریف ببرید

ادامه متن....



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: مهندس

    نرم‌افزار خاص دانلود کردن (دوشنبه 88/1/31 :: ساعت 5:27 عصر )

    یک نرم‌افزار خاص دانلود کردن که سرعت این کار را به قدری بالا می‌برد که تعجب خواهید کرد. این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد که انواع و اقسام دانلودها را انجام داده و حتا در صورت قطع ارتباط‌تان، بتوانید ادامه‌ی کار را از سر بگیرید. به علاوه، این نرم‌افزار بهترین منابع را برای دانلود‌های شما پیدا کرده و سعی می‌کند از محل‌هایی فایل‌های مورد نظرتان را دانلود نماید که بهترین پاسخ‌ها را بدهند. این دانلود کننده به طور خودکار، خود را با مرورگرتان عجین کرده و به محض تلاش برای دانلود هر فایل، خود به خود به کار می‌افتد.

    این نرم‌افزار سرشناس در حدود هشت مگابایت حجم دارد و به عنوان یکی از شتاب‌دهنده‌های دانلود مدت‌هاست که اسم و رسمی برای خود به هم زده است. شما نیز می‌توانید این نرم‌افزار را در ادامه‌ی متن دریافت کرده و در مورد آن به قضاوت بنشینید.برای بازدید از سایت آن نیز می‌توانید این‌جا را کلیک کنید

    ادامه متن....



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: مهندس

    نکات مفید در طراحی یک وبلاگ (دوشنبه 88/1/31 :: ساعت 5:27 عصر )

    یکی از مزیتهایی که در بسیاری از ابزارها و برنامه های ساخت وبلاگ در نظر گرفته شده است فراهم کردن امکان ایجاد قالب جدید و یا تغییر قالب وبلاگ است.
    قالبها، شکل ، مکان ،‌رنگ و نحوه نمایش مطالب ویا دیگر عناصر وبلاگ را در صفحات وبلاگ تعیین میکنند. آنها  کمک میکنند که کاربران این ابزارها و نویسندگان وبلاگ بدون درگیری با مسائل و مشکلات برنامه نویسی امکان اعمال سلیقه خود را در نحوه  نمایش وبلاگ خود را داشته باشند.
    از نظر فنی قالبها از کدهای HTML که تعیین کننده شکل و رنگ  صفحات وبلاگ است و همچنین کدها و تگهای بخصوصی که مکان و شیوه تکرار عناصر وبلاگ را تعیین میکند تشکیل شده است و معمولا هر ابزار ساخت وبلاگ (مانند بلاگفا، بلاگر و یا MT ) از تگها و کدهای مخصوص خود استفاده میکند.
    تگهای موجود در قالب وبلاگها جدا از آنکه در کدام ابزار مورد استفاده قرار میگیرند برای دو هدف در نظر گرفته شده است.تعدادی از تگها تعیین کننده مکان عناصر غیر تکراری وبلاگ هستند مانند عنوان وبلاگ،توضیحات ،‌ایمیل و یا آدرس صفحات آرشیو  و تعدادی دیگر تعیین کننده نحوه نمایش عناصر تکرار شده در وبلاگ هستند (مانند متن ، تاریخ و یا نویسنده مطالبی که پست می‌شوند ) .
    هر فردی میتواند با کمی حوصله و یا کمک از برنامه هایی مانند فرانت پیچ قالبی مناسب و دلخواه برای وبلاگ خود ایجاد کنند و یا حتی قالبی را که طراحی کرده در اختیار دیگران نیز قرار دهد و البته آشنایی با کدهای HTML و یا برنامه های طراحی صفحات HTML مانند فرانت پیچ کمک بزرگی در این زمینه خواهد بود.
    اما جدا از آنکه شما فردی تازه کار و یا حرفه ای هستید نکات و اصولی وجود دارند که رعایت آنها می تواند شما را پیاده سازی و یا انتخاب قالبی جدید برای وبلاگتان یاری کند.در زیر به برخی از نکات اشاره خواهد شد.
    بایستی به یاد داشته باشیم مهمترین عنصر یک وبلاگ مطالب و یادداشتهای نویسندگان است و در طراحی قالب هدف آن است که مطالب در واضح ترین و مناسبترین شکل و با سرعت برای خوانندگان قابل دسترس باشد.

    نقل از سایت:http://persianweblog.ir



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: مهندس

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مترجم لغتنامه لغت نامه فرهنگ لغت آن لاین آنلاین translator dicti
    برندگان جایزه نوبل فیزیک در سال 2008
    سال جهانی نجوم -جهان برای کشف از آن تو
    کلاس آموزش ضمن خدمت زبان تخصصی فیزیک
    نمونه کلید واژه های اپتیک (زبان تخصصی فیزیک دبیرستان)
    ماشین چکه ای شمع
    موتور الکتریکی ساده
    پلاسما (فیزیک)
    معمای هولمز(فیزیک)
    ساختار اتم (فیزیک ،مقالات)
    رشته مهندسی مواد
    منشاء میدان مغناطیسی زمین
    سرعتی بالاتر از سرعت نور
    آلدئیدها و کتونها
    مصرف شکلات شیری پس از ورزش و کار سخت
    [همه عناوین(353)][عناوین آرشیوشده]

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]

    بازدید امروز: 16
    بازدید دیروز: 20
    مجموع بازدیدها: 211330
     

    »» درباره خودم
     

    »»دسته بندی یادداشت ها
     

    »» آرشیو نوشته های قبلی
     

    »» لوگوی خودم
     

    »» اشتراک در وبلاک
     
     

    »» دوستان من
     

    »» لوگوی دوستان من